Monday, April 18, 2011

Shoutout to Farahin :)


Awwwh :')
This is taken from Farahin's blog.
Hehe
So as a reply to this, I'm gonna write something about her, since I have a lot of time to kill right now.

Farahin Mohd Jais.

Masa daftar kat Matrics dulu, dapat practicum Fizik 38 kalau tak silap, sama practicum lah kitorang. Kitorang tak puas hati sebab dapat Sains Fizikal. Walaupun result SPM aku Fizik lebih hebat sikit berbanding Bio, tu tidak bermakna aku suka Fizik. Fizik lah subjek aku paling banyak failed dulu. Kahkah (nak bagitau jugak tuuu).
Then kitorang mintak transfer to Sains Hayat. Alhamdulillah dapat. Kalau aku teruskan Fizik rasanya 1st sem je dah kena kick out pointer tak cukup -____-

Ohh berbalik kepada Farahin, subjek sebenar kita.
Ein, kau sedar tak kau ni pun suka bergaya hah? Cakap orang je.
Selalunya baju yang kau minat, aku memang berkenan lah.
Dan baju yang aku minat, kau pun minat.
Maknanya di sini, taste kita lebih kurang sama :)
Kau pandai, masa kat Matrik aku tak suka kalau kau tanya pointer aku berapa sebab dah sah2 pointer aku sikit tak pernah pun cecah 3 so tak boleh nak berlagak dengan kau yang pointernya memang sentiasa 3 above. Terasa diri sangat bodoh ketika itu. Haha (tipu, sekarang pun masih rasa). Kau memang boleh masuk dengan aku, sama- sama gila kaaan. Rindu zaman lepak Cafe C dengan kau minum ice blended. Kau kan suka ice blended sebab boleh kumpul straw besar tu nak buat besarkan lubang hidung. Haha. Ein, Ein. Bilalah kau nak matang.

Ingat lagi masa aku kelentong kau, cakap aku dah tunang time cuti sem. Siap mms gambar tunang dengan hantaran semua sebagai bukti. Kau dapat tahu je, terus call aku. Kau marah gila time tu, cakap aku dah gila, tunang masa still belajar. Mati- mati kau percaya kan. So dah terbuktilah bakat lakonan aku memang mantap lagi effective. Dah boleh apply jadi pelakon Kak Limah Balik Kampung 2. In the end, aku tak sampai hati nak teruskan penipuan tu bila dah tersebar dalam kuliah yang aku dah tunang. Haha kau lah ni pegi gembar gembur, malu I.

Kau jugak pandai melukis & design kasut comel- comel. Aku suka lukisan kau yang memang kalau budak 5 tahun tengok akan berasa gembira. Haha. InsyaAllah, dalam cuti ni kita prepare everything for the blogshop k :)


Till then. Walaupun kita dah lama tak jumpa, aku takkan lupa kau lah Ein :D


1 comment:

farahin is me said...

thanx lina :) for this post...terharu saye ok :) hehehe... yer aku mmg tak matang lagi haha... ko skang lagi pandai da dapat dean..aku blom hehe